Job 8 van 21


Report this listing

Solliciteren



Directeur Woonzorgcentrum - Opstart nieuw WZC in Hemiksem


Functie

Anima zoekt een ambitieuze directeur voor een woonzorgcentrum in aanbouw in Hemiksem . Het woonzorgcentrum zal 82 bewoners ontvangen en is gekoppeld aan 19 assistentiewoningen. De opening is gepland in het najaar.

We zijn op zoek naar een ervaren en gedreven zorgondernemer om dit zorgcentrum op te starten. Iemand die vol passie en energie alles in het werk stelt om voor de bewoners een warme thuis te creëren en een fijne werkplek voor de medewerkers.

“We zien u graag gelukkig” is Anima’s baseline en belofte, en dit niet alleen voor onze bewoners maar ook voor onze collega’s. Dat jaar behaalde Anima trouwens als allereerste Belgische zorgorganisatie ooit het label Best Workplace®.


Als Directeur ben je verantwoordelijk voor het beheer en de organisatie van het woonzorgcentrum.  Je staat in voor een kwaliteitsvolle dienstverlening aan onze bewoners en hun familie.

Zo ben je o.a. verantwoordelijk voor:

Peoplemanagement

  • Je staat in voor de rekrutering en de samenstelling van je volledige team.

  • Je zal samen met je afdelingshoofden een nieuw team van een 60-tal medewerkers aansturen.

  • Je zorgt voor een efficiënt personeelsbeleid.

  • Je coacht en ondersteunt je afdelingshoofden bij het aansturen van hun equipes.

Kwaliteit

  • Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de zorgprocessen en de dienstverlening.

  • Je ziet toe op de correcte toepassing van de werkprocedures en het kwaliteitsplan en stuurt bij waar nodig.

  • Je neemt ook actief deel aan de optimalisatie van het kwaliteitsbeleid.

Planning en organisatie

  • Je leidt en organiseert de diensten.

  • Je neemt initiatieven voor verdere optimalisatie.

Financieel beheer

  • Je optimaliseert de financiële performantie van het zorgcentrum (bezetting, opnamebeleid, personeelsbezetting, financiering…).

  • Je staat in voor het opstellen, verdedigen, opvolgen en beheren van de budgetten.

  • Je analyseert en interpreteert de maandelijkse de resultaten en stuurt bij waar nodig.

Communicatie en PR

  • Je bent verantwoordelijk voor het imago en de naamsbekendheid van het zorgcentrum.

  • Je staat bewoners, familieleden en medewerkers te woord.

  • Je legt contacten met externe stakeholders (gemeenten, seniorengroeperingen, ziekenhuizen…) en bouwt actief een relatienetwerk uit in de regio.

Regelgeving

  • Je past de wet- en regelgeving correct toe en houdt je kennis op peil.

  • Je volgt nieuwe ontwikkelingen op de voet op.

Jouw profiel

  • Je hebt bij voorkeur een Bachelor in de gezondheidszorg, aangevuld met een Master in het management en beleid in de gezondheidszorg.

  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een operationele managementfunctie in de gezondheidssector waarbij je leiding hebt gegeven aan grotere groepen van medewerkers.

  • Je bent organisatorisch sterk en kan goed structuur brengen in een werkomgeving.

  • Je bent een echte people manager die een team dagelijks kan enthousiasmeren en motiveren.

  • Je hebt een degelijke ervaring met algemeen financieel beheer.

  • Je bent sterk in het analyseren en oplossen van problemen.

  • Je communiceert vlot en je slaagt er in anderen te inspireren.

  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)
  • De doelstelling voor de economische rentabiliteit van de organisatie bepalen
  • De werking van de organisatie organiseren
  • Strategische doelstellingen van een organisatie bepalen en toepassen
  • De budgettaire en materiële middelen van de organisatie beheren of de financiële verrichtingen plannen

Aanbod

  • Een uitdagende job in een groeiende, professionele organisatie die investeert in haar medewerkers;

  • De gelegenheid om te ondernemen in de zorg en zelf een volledig team aan te werven en te coachen;

  • Tewerkstelling in een toekomstgerichte sector waar mensen centraal staan;

  • Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen;

  • Onboarding op het terrein bij aanvang van de functie;

  • Professionele ondersteuning van onze centrale diensten (finance, HR, marketing, juridisch, kwaliteit...);

  • Interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden.

Interesse? Solliciteer dan vandaag nog via onze website. We kijken er naar uit om kennis te maken.

Voor meer informatie kan je steeds contact opnemen met Nina Verbaenen (015 28 79 46).

Solliciteren